bokbloggarens

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Emma - 18 oktober 2012 18:03

Hej allihop!

Nu är jag hemma igen!!!   


I mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle skriva om Kampen för WondLa, så det hade jag tänkt göra nu.


Jag läste ut Kampen för WondLa i söndags kväll, men det har varit jättemycket den här veckan, så det är därför jag inte skrivit om den än.


Kampen för WondLa är förtsättningen av Jakten på Wondla. Kampen för WondLa handlar fortfarande om Eva Nio, men nu har hon blivit hämtad av piloten Haily och hon och Rovender är på väg mot människostaden Nya Attika. Eva upptäcker att hon är väldigt olik innvånarna ochatt hon egentligen inte passar in. När hon sen träffar sin låssas syster, Eva Åtta, förändras hennes sätt att se staden. De visar sig också att Nya Attikas ledare håller Rovender och Haily fångade...

Kampen för WondLa är den ABSOLUT bästa bok jag läst, och jag fick nåstan tårar när den var slut, eftersom det inte fanns nåt mer att läsa!


Hoppas du gillar den

Ha det bra och läs vidare!!!

Av Emma - 18 oktober 2012 16:20

Hej hej!!!
Nu sitter jag på biblioteket o väntar på att klockan ska bli fem...
Jag hade tänkt låna nån bok, men jag vet inte vilken! Jag har läst jättemånga här! Nån som har tips???
När jag kommer hem ska jag försöka göra ett inlägg om "Kampen för Wondla".

Ha det bra o läs vidare!!!

Presentation

Hej hej!
Jag är en elvaårig tjej som ÄLSKAR att läsa, spela sims, fotboll, piano och vara med kompisar.
I den här bloggen hade jag tänkt blogga om böcker om mitt liv!
Hoppas du gillar den!
Kram Emma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken genre tycker du bäst om???
 Fantasy
 Drama
 Kärlek
 Deckare
 Fakta
 Spänning
 Serie (ex. manga)
 Action
 Saga
 Historia
 Vet inte
 Ingen av de där...
 ALLA

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards